06:48

god morgon!
idag bestämde Emma att mamma jonna skulle gå upp tio i sex istället för klockan sju!
tack gullunge.. och hon somna själv innan halv sju. 

stackarn va hungrig.. 
så nu snarkar hon vidare med sin far.. 

och jag har druckit min morgon kaffe, snart dags för kopp nr 2 . :)

ska till skolan idag. två lektioner.. som tur är så är dom direkt efter varandra.
så slipper man gå hem och sen sitta här o halvsova o sen gå tillbaka.. :P
jaha Sanna har gjort en schema för mig/oss
gå & Zumba..
är "ledig" tors & sön...

Beach 2012 here i come! ^^
hahahah..
hoppas , hoppas verkligen att de står någonting positivt på min csn sida idag!

tackar "gud" att fredric sålde sina fälgar igår.
så nu slipper man oroa sig att emma inte har ersättning iaf!
så nu klarar hon sig! och nu klarar jag mig nu när jag vet att hon har allt hon behöver!
älskade pemma <3
älskade Fredric <3
imorgon firar jag & Fredric att vi har varit tillsammans i 2 år & en hel månad ^^
åh jag är så lycklig med min karl & Emma.
min familj <3
- hur kan jag av alla i denna värld förtjänat att ha dessa underbara människor i mitt liv? <3
jag måste ju ha gjort någonting rätt iaf.. ^^



Självförtroende?
what's that?
^^


sitter och lyssnar på Chris Brown - next to you
good i love that song!

:P
älskar refrängen.. :P
"And baby, everything that I have is yours,
You will never go cold or hungry.
I'll be there when you're insecure,
Let you know that you're always lovely.
Girl, cause you are the only thing that I got right now"




avslutar detta inlägg med att säga HA EN BRA DAG ALLESAMMANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback