10 januari 2012

haha! insåg precis att när jag skulle skriva rubriken så skrev jag 2011 ist för 2012, vadå leva i det förgångna? ^^

hör mitt älskade hjärta prata ifrån sitt powernap rum, Ja hon har alldeles eget rum på dagarna där hon får nana ^^
visst e vi snälla ^^

älskade hjärta du betyder ju allt! <3
idag har vi inte gjort alls så mkt, inget ovanligt iaf.. eller jo vänta. vi gjorde middag innan kl sex!! DE är ovanligt!! ^^
haha! nej men vi har kommit överrens om att har vi inte gjort nå middag innan sju, ok då blir de ingen middag ^^
haha!
låter konstigt för er kanske, men skulle vi inte göra så , då äter vi middag vid 20-22 tiden någon gång å så ska det ju inte vara :P
min älskade karl har åkt till garaget , så det är bara jag & Emmapemma hemma.. 
idag blir de o försöka  gå lägga sig tidigt då jag har en lektion i kungsör imorgon.
suck dumma konstiga arboga..
i såna här stunder önskar jag att jag fortfarande bodde i eskilstuna där lektionerna är i samma byggnad, eller ja iaf i samma stad ^^

nej nu ska jag fixa disken o dona i köket så att Emma kan sen få äta kvällsgröten när hon har powernapat! :)

slänger upp en bild på oss ^^ Familjen Nilsson - Stefanius ^^ 
ja så här ser vi ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback