22:16

nu har Emmapemma somnat, förhopnningsvis sover hon hela natten! <3
hon har vaknat på nätterna i flera veckor nu.. hon som har sovit så bra förut ;/
dumma csn.
hatar vill inte plugga längre, vill vara hemma med våran älskade pemma.. <3
vill inte att kvällarna ska gå till o plugga så jag inte har tid och spendera tid med lillan.. 
hatar att jag ska vara så trött så jag knappt orkar vara glad o busa med henne..
hatar stressen.. hatar .. vill bara njuta av att vara mamma till världens bästa Emma..
och i höst hoppas att fredric får plugga då.. så vi slipper soc. så vi kan ha en bra ekonomi.. eller ja bättre än soc iaf. och hoppas vi slipper soc så vi kan bestämma själva om vi vill sätta pemma på dagis när hon är 1 eller om hon så vore 2. 

måste plugga för att vi ska ha tak över huvudet.... 

_
- vad är en vän?
och när vågar jag lita på någon igen?
när vågar jag våga tro på att när någon säger att dom är min vän att dom faktiskt är det?
lite såhär kvällstankar innan läggdags!

usch första lektionen imorgon.. i KUNGSÖR.. åh orka..
dumma arboga kungsör o köping o försöka sammarbete..
i såna här tillfällen önskade jag att jag fortfarande bodde i eskilstuna.. där iaf lektionerna är i samma stad ;)
nej nu äta nattmacka o sen nana så man orkar gå upp imon!



justja här ovanför, en länk till en toppen bra sida där du kan hitta söta & sexiga underkläder som du kan överaska din lover med ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback