27 januari 2012

hahah när jag ska skriva datum så skriver jag fortfarande 2011, vadå leva i de förgångna? xD
hur som helst. 
allt är ordnat igen! fåttt CSN och de känns totalt helt underbart må ja säga.
min älskade fick sin lur som han har velat, Emma har fått nya leksaker o kläder och kylskåpet e fullt med mat.. 

bara mina älsklingar har de bra så är jag lycklig.
jag jonna , får unna mig något sen någon annan gång..
dom går före.
jag får gå runt o se ut som en vet inte vad.. ^^
jag & emma är hos min mor :)
vi ska vara här tills på söndag! :)
imorgon blir de gå ner på staden och leta kläder o så till Pemma! :)
sen vette fan, jo träffa fina louise & sötaste Liam ska vi ju göra ^^ :D
sen ska mamma & jag laga tacos imorgon xD
'
dumma jag o säga att jag inte vet när jag vet ^^
hahah..
nej nu nörda lite olika bloggar sen nana..
nana= sova..
;P
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback