Fredag den 13 Januari 2012

Idag är Emma Hela 6 månader & en dag! <3
älskade lilla du, du växer så snabbt! 
jag är så stolt över att just jag fick äran att bli din mamma.. 
är så stolt över att kalla dig min dotter.. min älskade dotter..
du är hela min värld. trodde aldrig att en sånhär riktig känsla av lycklighet fanns.. inte förräns du kom till oss.. <3
Du & din far, ni är det bästa i mitt liv. <3
jag älskar att se dig utvecklas & bli en helt egen individ. en helt egen människa med egna tankar o funderingar. 

sitter just nu och tittar på dig när du kör över alla dina leksaker som du har slängt på golvet med din gåstol. 
DU ÄR JU SÅ SÖÖT! 

_____________________________________________________


Fredag den trettonde.
otursdagen, sägs de?
men idag hade vi riktig tur..
tack vare den snälla människan så kan vi leva iaf en helg till.
och till min fasa insåg jag att emmas blöjor håller på ta slut.
så tack vare denna snälla människa så kan vi köpa det oxå!
tack snälla du , för att du rädda våran helg! :)

hoppas hoppas vi / jag får csn nu i veckan. vi måste ju ha råd och leva!


:::::::::::::::::

idag har jag fixat disken, kokat emmas flaskor & nappar, gjort morotspuré åt pemma (som hon verkade tycka om iaf ^^)
____________________

avslutar detta inlägg med att säga: HA EN RIKTIGT BRA HELG ALLESAMMANS! 
och en nytagen bild på älskade Emma <3
g
gör som jag - tjäna pengar på din blogg genom att trycka på reklam för ADsettnings här ovanför! 
snabbt & enkelt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback