skitliv

att sitta där med ett papper där det står vad som har hänt ens barn men inte förstå, är hemskt. vad gör man jo, går in på google o läser och vad händer?

inatt löstes en stor panik attack hos mig. jag började hyperventilera, skaka, svettas gråta, samtidigt som jag glömde bort och andas hela tiden. 
 
tycker så synd om fredric som fick se som fick hjälpa mig ur paniken. 
och samtidigt som han bär på sin sorg, så får han se min, 

jag försöker dölja de 
fake a smile, you know. 
 
men.. inatt brast de. 
 
varje sekund , varje minut varje timme, varje dag, varje vecka, varje månad. 
betyder att de blir längre o längre sen vi fick hålla om Emma, känna hennes värme , se henne busa se henne ANDAs. 
o man kommer på att , aldrig mer får vi, o tiden går framåt månaderna blir fler sen vi fick va med emma. 
 
det gör så ont! så jävla ont! 
 
dagen Emma dog,, när vi va på sjukhuset, satt vi ute o rökte o då sa jag, jag ska börja knarka, jag ska börja dricka. ingenting känns värt längre. så jag kan väl lika gärna förstöra mig själv. 
 
jag har aldrig tagit droger, alltid varit emot det. 
men nu känns de , whats the point?
jag kan väl lika gärna göra't 
 
mitt liv har ändå ingen mening längre. 
 
 
 
nej jag klarar inte detta längre till. 
nej. usch. hatar livet och livet hatar mig just nu!

Kommentarer
Min fina Jonna<3 säger:

Min älskade Jonna! Om de bara fanns något som kunde spola tillbaka tiden eller trolla bort er smärta så skulle jag ha gjort de för länge sen!
Igår kväll så kunde inte jag heller hålla tårna borta, skulle hänga in Emma's röda klänning.
Kramade om den så hårt å tårna bara rann.
Jag kan aldrig förstå hur du orkar denna sorg!
I mina ögon så är du så j*vla stark! <3
Du å jag mot denna kalla värld! <3
Love you!

2012-11-08 | 15:46:23
Jenni säger:

Min älskade vän!
Jag säger inte att jag förstår, men nånstans därinne så känner jag det.
Ge aldrig upp, lev för Emma och det vet jag att hon också vill! Som du säger, en dag, en minut och en sekund om dagen bearbetar du dag för dag denna kamp.
Som förra kommentaren, i mina ögon är du riktigt stark.
Minnerna har du för all framtid och lev för Emma <3

Jag älskar dig min underbara barndomsvän, finns här för dig som jag gjort i över 15 år! <3

2012-11-08 | 16:08:18
Bloggadress: http://cherrykissess.blogg.se/
En som bryr sig! säger:

lilla lilla gumman. Gud vad ni kämpar och jag kan förstå att du känner som du gör :( börjar alltid gråta när jag ramlar in här.. det är så orättvist och allt är så förbannat hemskt!!! Vet inte vad hon hänt emma, men det är räcker med att förlora sitt barn. Det ska inte ens behöva hända. Hoppas ni någon gång ska få ro i era själar och börja må bättre, fast jag förstår om det känns som att det inte finns någonting att leva kvar för. Emma finns där bland er, fast i en annan dimesion. Hon ser er, hör er och vill kanske ibland busa till det. Lillagumman.. önskar jag kunde få allt ogjort!! Kram....

2012-11-09 | 10:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback