vad har jag gjort för rätt för att förtjäna att ha denna underbara människa i mitt liv? <3

 
 
jag kan inte tacka nog för allt du har gjort för mig, 
du såg mig när ingen annan gjorde. 
du har alltid funnits där, du har alltid fått mig att orka en dag till. 
och jag är så tacksam för allt <3
du tog in mig i din familj med öppna armar,<3 

jag  är så lyckligt lottad över att få ha dig i mitt liv. 


 
Du är en av mina förebilder, jag har alltid sett upp till dig. 
jag är så stolt över dig, hur du har orkat ta dig genom allt! 
jag beundrar dig & din styrka <3 

jag älskar dig, min käraste "syster" <3 
från månen & tillbaka , 10000 ggr om. <3 


 
Du & jag mot denna iskalla värld, right? <3 

Kommentarer
Min fina Jonna<3 säger:

Åå vad skulle jag göra utan deej ? <3
Du e min andra halva å utan deej så skulle inte jag vara hel!
Du e min "lilla syster" <3

Älskar deej härifrån å till månen å tillbaka tusen gånger om!<3

Min älskade muppi ;) <3

2012-11-29 | 13:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback