22 oktober 2012

för tre månader och 1 dag sen, slets mitt hjärta itu. 

emma . du saknas här! 
förstår inte 3 månader sen vi fick se dig skratta , le busa. och vi fick känna din värme. 
jag kommer aldrig inse. jag kommer nog lida av paniken att morgonen den 21 juli repetar sig i huvudet på mig föralltid. varje morgon när jag vaknar. 
emma, de är så tyst här. 
de är så tomt utan dig. 

varje morgon när jag vaknar första tanken är oh de var bara en mardröm. 
men nä, ingen emma är här. :( 
äckliga verklighet! 

http://www.youtube.com/watch?v=URhouP6vKTA
tarzan - du finns inom mig 

våran låt, emma <3

mamma & pappa saknar dig. 
vi saknar o vi gråter. och vi längtar tills dagen vi ses igen och är en hel familj igen. 
pappa älskar dig massor! mamma har varit lite elakt och glömt bort att pappa sörjer oxå. 
men mamma vet ju . 
och mamma måste tänka lite mer på det . 
mamma är ju inte ensam. 
nej . vi alla saknar dig emma. <3 
mamma Jonna älskar Pappa Fredric <3 


 
igår var vi och packade och donade lite i lägenheten. 
emma , jag ska ALDRIG mer klaga på att du inte har några kläder. 
kommer ihåg så tydligt att jag gick runt i lägenheten och ba , nemen emma vad ska vi ha på oss idag? jag hittar ju ingenting. tss du hade ju hur mkt kläder som helst!! 
<3
 
nästa vecka blir jag o fredric arbogabor igen <3 
ny lägenhet, tillsammans. 
tillsammans klarar vi allt, babe <3 
du & jag , jag & du <3 
vi <3


 
nu ska jag snart röra mig mot årby. 
har lovat kusin kia , att jag ska ta hand om hennes 4 barn medans hon har ett ärende. 
haha. tur att jag sov heeeela natten! 
22 - 10 på morgon! 
så nää nu ska jag inte klaaga på att jag INTE har fått sova fdör det har jag ju.
;D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback