23 oktober 2012

idag vaknade jag ca halv tolv, kia tvingade ut mig vid 2 tiden idag. 
umgicks med kia och hennes fyra barn idag <3
åh älskade gullungar <3 

 
kommer sakna kias & hennes familj massa när jag flyttar tillbaka till Arboga. 
är ju så van och se dom typ varje dag nu ju <3 

 
imorgon ska vi till arboga för *** möte. 
men vi kommer inte ihåg vilken tid de är lyckat (y)
men frippe skulle ringa dit imorgon bitti.. 
mamma är snäll hon har tagit ledigt så hon kan köra mig till byn. 
- bara för att jag har världens bästa mamma? <3 

vi ska tydligen diskutera sysselsättning. 
fast jag o fredric är sjukskrivna till den 13/11. 
a få se hur detta slutar. 

 
- nu ska jag snart titta på gossip girl säsong 6 avsnitt 3 <3 
efterlängtade serie!! <3 

glee, gossip girl & ONCE UPON A TIME <3 
love love love !! <3 

fick en chock idag, Nellie hade Emmas leggins på sig, trodde dom hade packats ner, men icke. 

vart lite uppåner tankar där. 
men, försöker tänka positivt, att de är bra att hennes kläder kommer till användning än att dom bara ska ligga i ett kallt o mörkt förråd..

Nellie va ju så sööt i dom <3 
så klart hon ska få ha dom! <3
 
vart bara chockad, trodde dom hade packats ner ^^ var inte beredd.
<3


 
de här med medium?
nån som vet någon bra i eskilstuna / västerås trakten?
någon som har efaranhet av sådant?
berätta?
 
 
spädbarnsfondsträffen är den 1 uppfattade jag som, får inge svar från fredric om vi ska dit. 
nån mer som ska på det? 
 
3 månader & 2 dagar utan vår älskade Pemmsan.
en minut i taget, en dag i taget.
för din skull emma ska jag försöka orka kämpa!
för din skull, mitt allt <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback