back in etown ;)

im baaack.. in Eskilstuna.. missed me? ;)

i november flyttar jag & fredric tillbaka till Arboga.
vi ska börja packa o dona i lägenheten typ nästa vecka,
ska bli skönt o få komma hem, fast.. de blir ju en annan lägenhet, en mindre lägenhet..

altså de känns tufft, vi ska flytta, utan Emma..
de gör ont, att vi inte kan bo kvar i våran lägenhet där vi har alla minnen, de va ju där vi började vårat år som en familj.. de är där Emma växte upp..

men vad ska jag & fredric med en 3a till ?
så vi ska bara flytta till en mindre lägenhet på samma gård ..
från köksfönstret kan jag se de som blir våran gamla lägenhet..

det ska bli skönt, men samtidigt jobbigt. att komma tillbaka till verkligheten..


nu blir jag kvar i Etuna tills den 19de..
hmm vad ska man hitta på ?
lär bli att jag sitter här, vid datorn.
all the time.
:p


Ne nu blir det lite kaffe...


DU SOM LÄSER MIN BLOGG!
skriv gärna en kommentar, så får veta vilka som läser.

Kommentarer
Anonym säger:

Angelica a

2012-10-11 | 13:42:33
Sonja säger:

Jag läser alltid din blogg <3 //Sonja

2012-10-11 | 14:07:08
Josefine säger:

självklart läser jag <3

2012-10-11 | 20:45:18
Petra säger:

Jag är också här! <3

2012-10-16 | 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback