Oct. 05, 2012

jaha. idag är det dags och trotsa min tåg rädsla igen. håll tummarna att de är ett nytt tåg som tar mig till Västerås.

det här med blogg design, de får vara. jag kan ingenting.,

jag saknar Emma.
jag kan inte förstå att jag är en mamma, men jag har inget barn.
barnlös mamma.
äckliga värld. äckliga verklighet!!
jag vill att allt ska vara som innan 21 juli.. den dagen dog oxå jag.
jag fattar inte hur jag orkar ta mig upp ur sängen fattar inte hur jag orkar andas. egentligen vill jag inte andas. jag vill bara ge upp..
men någonstans finns de tydligen ork o. kraft som säger till mig. Jonna, försök orka, en minut i taget och vips så här de gått en dag. en dag till utan Emma helt jävla sjukt.

Kommentarer
Mimmi säger:

Kan inte ens tänka mig vad du går igenom.. Jag beundrar dig å följer dig igenom ditt bloggande. Varje gång jag är in å läser vill jag bara krama om dig hårt!

på bloggdesign.nu kan du hitta färdiga bloggdesigner, å där står det även hur du går tillväga för att sätta in dom på din blogg!
Hoppas något var till hjälp <3
Kram

2012-10-05 | 15:38:24
Bloggadress: http://emell.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback