tankar

kl är 17 och jag vakna för en halvtimme sen. 
suck o blää. ångest.. 
jag går o lägger mig när de mörkt går upp när de är ljust.. 


 
 
jag har funderat på en sak.. 
tänk så är det inte meningen att jag ska få va mamma? 

för jag mena. 
2010 opererade dom bort en stor cysta från min vänstra äggstock.. 
och läkaren sa att jag kanske kommer få problem och få barn.. 

2011 föddes Emma. <3 
2012 gick hon bort. 

2013. jag är lägre än nånsin.. kan knappt ta hand om mig själv. 

så förstår ni. jag tror inte de meningen.. 


Kommentarer
Alice säger:

Jag tror att det är meningen att du ska vara mamma. Du är en mamma till en vacker ängel som tyvärr inte fick möjligheten att växa upp här. Men jag garanterar att hon alltid finns med er. Och förhoppningsvis kommer hon att bli den finaste storasystern en dag.

2013-02-16 | 22:07:01
Bloggadress: http://drommaravglas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback