inte bra och vakna tidigt.

hua, jag hatar mornar. 

vill inte gå upp liksom. 
mornar var liksom min och Emmas stund. 
Disney Junior och morgonbus. 
sitta i soffan och kolla på musses klubbhus och gosa i soffan. 

lek och bus hela dagen.

emmas rutiner sitter inprintat i huvudet på mig, 
vid den tiden brukar hon, de. och den tiden är det det.. 

åh jag saknar min dotter. 

 
och jag hatar mornar, spec för att MORGONEN den 21 juli förstörde ALLT!
det var en fin solig dag, förstår inte att solen kunde skina den dagen!? . 
mer och mer börjar komma ikapp mig, från allt som hände då? 

hur ska man orka, leva genom livet, utan sitt barn? 
hur ska man överleva utan sitt barn? 
jag överlever, men jag lever inte. 
jag bara är, och minuterna timmarna dagarna går bara förbi. och jag står här, stilla o ser bara allt gå framåt, fast jag inte vill.  

men varje dag som går är en dag närmare tills jag får träffa älskade pemmsan igen, åh så jag längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback